GRATIS VERZENDING BOVEN €50,-

Producten

Hoeveel vitamine/supplement mag ik per dag innemen?

In de beschrijving van ieder product staat een adi waarde wat staat voor de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid. Deze mag overschreden worden maar ons advies is om deze waarde zo goed mogelijk aan te houden.

Hoe weet ik of mijn supplement veilig is?

ieder product heeft een keurmerk wat professioneel aantoont dat alle middelen die in het product zitten veilig zijn.

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

U kunt uw bestelling bij supplemaze betalen via
iDeal
Creditcard
Paypal
Mistercash Bancontact
KBC/CBC
ING Home’Pay
Zelf overboeken
klarna (achteraf betalen)

Bestelling

Hoe ziet het bestelproces er uit?

1. Selecteer de supplementen die u wilt bestellen in de winkel en ga vanuit uw winkelwagen naar afrekenen.
2. Vul uw gegevens in.
3. Reken direct af of betaal achteraf.
4. U ontvangt zo snel mogelijk een e-mail dat het product onderweg is

Wat is de verzendtijd van mijn product?

Bestellingen die op werkdagen voor 20.00 uur worden geplaatst, worden binnen 2 dagen geleverd (afhankelijk van uw keuze) (in België binnen 2-3 dagen). Na het afronden van de bestelling kun je de levertijd kiezen. Je bestelling wordt bezorgd door PostNL. In sommige gevallen kan door de situatie van PostNL de bezorgtijd vertraging oplopen, daar hebben wij helaas geen invloed op. Houd er rekening mee dat de levertijd kan variëren vanwege feestdagen.

U kunt er ook voor kiezen om de goederen af ​​te halen bij het ontvangstpunt. Kies het dichtstbijzijnde ophaalpunt op basis van je postcode. Vervolgens bezorgt PostNL je pakket bij het door jou gekozen afhaalpunt. U kunt de goederen binnen twee weken ophalen bij het afhaalpunt. Afhankelijk van de situatie kan PostNL bij uitzondering overschrijven naar verschillende ophaalpunten in dezelfde woning. Wij hebben hier geen invloed op. Let op: Bij verzending van pakketten naar afhaalpunten in België, gelieve een extra dag verzendtijd toe te voegen.

U wordt per e-mail op de hoogte gebracht van de status van de bestelling. Na het verwerken van de bestelling ontvang je een tracking- en trackingcode via e-mail zodat je de zending kunt volgen. We doen er alles aan om alle producten op tijd te leveren. Mocht het product echter niet op voorraad zijn, behouden wij ons het recht voor om het later te leveren.

hoe kan ik mijn product retourneren?

Het kan voorkomen dat u een verkeerde keuze heeft gemaakt tijdens uw bestelling. Daarom kunt u conform wetgeving binnen 14 dagen na ontvangst van uw supplementen uw bestelling herroepen door het heroepingsformulier in te vullen. Uiteraard dient de verpakking ongeopend te zijn.

Moet ik een account aanmaken om iets te bestellen?

Nee, u kunt ook als gast uw bestelling plaatsen. Een account is wel handig voor herhaalbestelling en supplemaze zal uw gegevens niet delen met derden.

Leveren jullie ook in het buitenland?

wij leveren in het buitenland door heel Europa. mocht u vragen hebben voor een bestelling buiten Europa stuur ons een mailtje wij helpen u graag.

Winkelwagen

0

Geen producten in je winkelwagentje.